Wednesday, April 25

BabyQis Shop | Online Shop

Assalamualaikum.

Kepada ibubapa sekalian, ada berita baik untuk anda semua. Pada ibubapa yang rajin membeli pakaian bayi secara online boleh lah datang jenguk-jenguk or singgah ke BABYQIS SHOP untuk melihat koleksi pakaian bayi yang cecomel untuk baby anda.


Cewah! Promote habis! HAHA. Okay actually abang aku sedang mencuba mencuburi bidang niaga online ni. So, aku sebagai adik aku bagi lah sokongan pada abang aku ni kan. Aku kan adik yang baik. Hewhew.

Aku pun sebenarnya dah lama nak buat business online ni, but tengah survery-survey dulu, insya'allah ada rezeki lebih nanti aku buat.

So tunggu apa lagi. Ibu-ibu bapak-bapak, saudara-mara, adik, abang dan sewaktu dengannya jom like BABYQIS SHOP sebagai tanda sokongan anda.

Usha-usha dulu. Kalau ada yang berkenan boleh lah beli untuk anak ke, anak buah ke anak tiri ke or anak jiran sebelah. Tapi anak kucing xboleh lah kan. Hehe.

Buat masa ni masih belum banyak koleksi, insya'allah akan di berbanyakkan dari masa ke semasa okay. Thank you kawan-kawan. Happy shopping =)

8 comments :

kura said...

i belum ada baby lagi. mcm mana nak like. nnt org pk bukan bukan. hehhe

Mummy Sher said...

salam kenal.hai si comel.i dah follow blog kiut ni.follow i balik ye..tq..;D

Unknown said...

Artikel yang menarik .. (Y)
Kunjungan balik gan .. :)

www.amargentle.blogspot.com

Shiema Sufian said...

jon jon like :D

ct kektus said...

nanti dah tengok2 boleh dapat free tak. lalala :)

Unknown said...

semoga hasrat yang murni tu tercapai insyaAllah :)

feeza macho said...

bagus bagus .kite ni gila shopping online :P

Amanina said...

waaa, nanti kaya jangan lupa kita tau.

kehkeh :DD

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com